Petreceri De Vis, Târg de nunți și organizări de evenimente 10 - 12 februarie 2017

„Petreceri de Vis” reprezintă cea mai mare expoziție din Vestul țării dedicată nunților și evenimentelor


Parteneri media

                                                                                      

 

facebook.com/petreceridevisarad


Succesul expoziției a fost dovedit an de an de numărul mare de firme din România și Ungaria care au avut standuri în generoasele și elegantele spații expoziționale.

Ediția 2016

La ultima ediție, târgul dedicat organizării nunților și evenimentelor unice din viața noastră, „Petreceri de Vis”, a servit ca o platformă de prezentare pentru 80 de expozanți. Aceștia și-au prezentat oferta de produse și servicii pe o suprafață de 3000 mp

Peste 4000 de vizitatori au trecut pragul târgului pentru a se informa cu privire la ultimele tendințe și inovații în materie de rochii de mireasă, costume pentru miri, floristică, decor, săli de nunți, invitații, torturi și destinații pentru luna de miere.


De ce să participați la târgul Petreceri de Vis 2017 ?

  • Aveți oportunitatea de a vinde produsele și serviciile dumneavoastră direct vizitatorilor
  • Aveți ocazia să discutați față în față cu publicul și să promovați și alte produse care nu sunt expuse în târg
  • Studiați piața – tendințe, consumatori, competitori
  • Puteți lansa noi produse, iar vizitatorii le pot testa și admira la fața locului
  • Vă puteți crește baza de date cu potențiali clienți
  • Vor putea fi admirate și achiziționate sute de rochii de mireasa și de ocazie din colecțiile 2017. Designerii renunță la rochia de mireasă convențională, iar noile stiluri “pe val” sunt cele clasice, cele romantice și cele moderne
  • “Save the date” sau “early booking” este un concept nou abordat de firmele ce activează pe aceasta piață, de la locațiile pentru nuntă până la serviciile foto-video. Ofertele sunt valabile doar în timpul târgului, iar o vizită la ExpoArad va economisi atât timp, cât și bani
  • Specialiștii în organizarea nunții vor oferi consiliere și sugestii conform tendințelor sezonului 2017 pentru decorul locației de nuntă, aranjamentele florale, accesoriile mirilor, pachete foto-video, verighete, invitații, muzică pentru nuntă, detalii fantastice, totul pentru un eveniment ca la carte

Program conex

  • Prezentări de rochii de mireasă și rochii de seară, costume pentru miri
  • Dansuri de societate,dansul mirilor
  • Recitaluri live, spectacol cvartet de coarde
  • Demonstrații de coafură și machiaj
  • Degustări de prăjituri
  • Demonstrații și degustări de cocktailuri

Ce vom face noi în calitate de organizatori

  • Vom organiza cel mai mare târg din regiunea de vest dedicat nunților și evenimentelor
  • Vom mediatiza evenimentul pentru atragerea vizitatorilor interesați
  • Vom organiza demonstrații de make-up, hair-style, cocktail-uri
  • Vom invita formații de muzica ușoară și populară în voga

Ce aveți de făcut Dumneavoastră?

  • Să vă rezervați din timp un stand în cadrul târgului
  • Să pregătiți vizitatorilor oferte atractive care să îi determine să vă aleagă pentru organizarea evenimentului lor

Promovare

  • Canalele media locală și regională:
  1. Online
  2. Social media (Facebook)
  • Indoor: afișe, fly-ere, invitații
  • Outdoor: bannere, afișe
  • Campanie PR: campania de newslettere

Expo Arad

Vă pune la dispoziție toate facilitățile oferite de complexul expozițional:

  • 3.000 mp spațiu interior
  • 15.000 mp spațiu exterior
  • 1 sală de conferință de 650 locuri
  • 1 sală de conferință de 300 locuri cu pereți amovibili
  • 2 săli de conferință de 160 locuri
  • 1 sală de conferință cu 60 locuri cu toate dotările multimedia necesare, sistem de traducere simultană, zonă de catering, restaurant, parcări
  • restaurant de 80 locuri


Contact:

Doina Vasilescu

Telefon: 0730.188 292

Email: doina.vasilescu@ccia-arad.ro

 


Descărcări:

Conceptul evenimentului

Contractul de participare