În perioada ianurie – februarie 2019 Camera de Comerţ Arad vă propune cursul Declanșatori motivaționali, sau cum să ne cunoaștem mai bine colegii și colaboratorii.
„Motivaţia este un fenomen complex care afectează o multitudine de factori din mediul organizaţional şi la rândul ei este influenţată de ei. Pentru a înţelege cum funcţionează
motivaţia şi cum o putem folosi pentru a ne atinge obiectivele vă invităm să participaţi la acest nou curs organizat de instituţia camerală”, informează preşedintele CCIA Arad, arh. Gheorghe Seculici.
OBIECTIVELE DE INSTRUIRE:
- Înțelegerea profilului lingvistic și comportamental
- Tipare motivaționale
- Dezvoltarea abilității de a observa cum sunt motivați oamenii, cum procesează informația și modul în care iau decizii
- Dezvoltarea abilității de a forma echipe eficiente
- Dezvoltarea abilității de comunicare
„Cursul asigură o perfecționare profesională managerilor în vederea dezvoltării calității de lider în organizații, echipe şi ajută la îmbunătățirea comunicării în relația cu colaboratorii”, informează managerul Centrului de Formare Profesională din cadrul CCIA Arad, prof. Carmen Crişan.
REZUMATUL TEMELOR:
Tema 1. Procese prin care oamenii creează filtre
Tema se referă la înțelegerea proceselor prin care oamenii își crează filtre și își impun bariere.
Tema 2. Tipuri de metaprograme
Unitatea se referă la înțelegerea clasificării tiparelor motivaționale și a celor care ajută la păstrarea motivației într-un context dat.
Tema 3. Tipare motivaționale -energie, criterii, direcție
Această temă se referă la dobândirea capabilității de a recunoaște ce declanșează dorința de a face ceva, care sunt acele cuvinte care provoacă o reacție fizică și emoțională cât și de a identifica în ce direcție se mișcă o persoană.
Tema 4. Tipare motivaționale -sursă, rațiune, factori de decizie
Această temă se referă la dobândirea capabilității de a recunoaște unde își găsește o persoană motivația de face ceva, cum raționează și cum reacționează la schimbare.
Tema 5. Tipare de lucru – arie, direcția atenției
Tema se referă la cum tratează oamenii informația din punct de vedere al volumului de informații și al atenției la comportamentul nonverbal al celorlalți.
Tema 6. Tipare de lucru – răspuns la stres, stil
Tema se referă la cum tratează oamenii informația din punct de vedere al reacției la stres și în ce mediu au eficiență maximă .
Tema 7. Tipare de lucru –organizare, structura regulilor, modul de convingere
Tema se referă la cum tratează oamenii informația din punct de vedere al organizării muncii, raportarea la regulile dintr-o organizației, și de ce tip de informații are nevoie o persoană pentru a începe procesul de a fi convinsă.
Tema 8. Profilurile locurilor de muncă
Înțelegerea modului în care trebuie pregătită și desfășurată recrutarea pentru a angaja oamenii cei mai potriviți pentru sarcinile și responsabilitățile pe care le presupune postul. Cum formăm echipele în funcție de obiectivele proiectului.
Locaţie curs: CAMERA DE COMERŢ, INDUSTRIE SI AGRICULTURĂ ARAD
Durata: 40 ore
LECTOR – Daniela Dobrescu – Practician Profil lingvistic si comportamental – Succes Strategies
Informații și înscrieri la Centrul de Formare Profesională din cadrul CCIA Arad – strada Cloșca nr. 5, telefon 0730.188.299, prof. Carmen Marinela Crişan.
Biroul de presă al CCIA Arad