„Petreceri de Vis” reprezintă cea mai mare expoziție din Vestul țării dedicată nunților și evenimentelor


Parteneri media

              


facebook.com/petreceridevisarad


Succesul expoziției a fost dovedit an de an de numărul mare de firme din România și Ungaria care au avut standuri în generoasele și elegantele spații expoziționale.

Ediția 2015

La ultima ediție, târgul de nunți „Petreceri de Vis” a servit ca o platformă de prezentare pentru 80 de expozanți. Aceștia și-au prezentat oferta de produse și servicii pe o suprafață de 1100 mp.

Peste 4000 de vizitatori au trecut pragul târgului pentru a se informa cu privire la ultimele tendințe și inovații în materie de rochii de mireasă, costume pentru miri, floristică, decor, săli de nunți, invitații, torturi și destinații pentru luna de miere.


De ce să participați la târgul Petreceri de Vis 2016

  • Aveți oportunitatea de a vinde produsele și serviciile dumneavoastră direct vizitatorilor
  • Aveți ocazia să discutați față în față cu publicul și să promovați și alte produse care nu sunt expuse în târg
  • Studiați piața – tendințe, consumatori, competitori
  • Puteți lansa noi produse, iar vizitatorii le pot testa și admira la fața locului
  • Vă puteți crește baza de date cu potențiali clienți
  • Vor putea fi admirate si achizitionate sute de rochii de mireasa si de ocazie din colecțiile 2016. Designerii renunţă la rochia de mireasă convenţională, iar noile stiluri pe val sunt cele clasice, cele romantice şi cele moderne
  • "Save the date" sau "early booking" este un concept nou abordat de firmele ce activeaza pe aceasta piata, de la restaurante de nuntă până la serviciile foto-video. Ofertele sunt valabile doar în timpul târgului, iar o vizită la ExpoArad va economisi atât timp, cât și bani
  • Specialiștii în organizarea nunții vor oferi consiliere și sugestii conform tendințelor sezonului 2016 pentru decorul nunții, accesoriile mirilor, pachete foto-video, verighete, invitații, muzică pentru nuntă, detalii fantastice, totul pentru un eveniment ca la carte

Program conex

  • Prezentări de rochii de mireasă şi rochii de seară, costume pentru miri
  • Dansuri de societate,dansul mirilor
  • Recitaluri live, spectacol cvartet de coarde
  • Demonstraţii de coafură şi machiaj
  • Degustări de prăjituri
  • Demonstraţii şi degustări de cocktailuri


Ce vom face noi în calitate de organizatori

  • Vom organiza cel mai mare târg din regiunea de vest dedicat nunților și evenimentelor
  • Vom mediatiza evenimentul pentru atragerea vizitatorilor interesați
  • Vom organiza demonstrații de make-up, hair-style, coktail-uri
  • Vom invita formatii de muzica usoară si populară în voga

Ce aveţi de făcut Dumneavoastră

  • Să vă rezervaţi din timp un stand în cadrul târgului
  • Să pregătiți vizitatorilor oferte atractive care să îi determine să vă aleagă pentru organizarea evenimentelui lor

Promovare

  • Canalele media locală și regională:
  • Online
  • Social media (Facebook)
  • Indoor: afișe, fly-ere, invitații
  • Outdoor: bannere, afișe
  • Campanie PR: campania de newslettere

Expo Arad

Vă pune la dispoziție toate facilitățile oferite de complexul expozițional:

  • 3.000 mp spațiu interior
  • 15.000 mp spațiu exterior
  • 1 sală de conferință de 650 locuri
  • 1 sală de conferință de 300 locuri cu pereți amovibili
  • 2 săli de conferință de 160 locuri
  • 1 sală de conferință cu 60 locuri cu toate dotările multimedia necesare, sistem de traducere simultană, zonă de catering, restaurant, parcări
  • restaurant de 80 locuri


Contact:

Doina Vasilescu

Telefon: 0730.188 292

Email: doina.vasilescu@ccia-arad.ro

 


Descărcări:

Concept

Invitație

Contract