INVITAȚIE CURS
Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură a judeţului Arad are deosebita plăcere de a vă invita să participați la cursul autorizat EXPERT ACHIZITII PUBLICE – COD COR 214946
Inscriere curs: https://www.ccia-arad.ro/inscrieri-cursuri-ccia/
Durata cursului: | 44 ore (20 ore teorie + 24 ore practică) – luni si miercuri de la 17,30 |
Locație: | sediul CCIA ARAD – strada Closca nr. 5, Arad |
Certificare curs: | Certificatele obținute la absolvirea cursului au recunoastere natională şi internatională şi sunt emise de Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale şi Ministerul Educației Naționale. |
Costuri: | 950 lei |
Taxa include: | activitatea de predare, suportul de curs, fișe de lucru, diploma acreditată, examenul de certificare, cafea și apă, cupon valoric 200 lei – emis de CCIA ARAD – valabil la urmatoarele cursuri pe care le organizam |
Condiții: | absolvenți de studii superioare |
TEMATICĂ ABORDATĂ:
∆ prinicipiile care stau la baza achizițiilor publice;
∆ facilități oferite de platforma SEAP;
∆ etapa de Planificare și pregătire a achiziției:
∆ prezentarea instrumentelor de cercetare și consultare a pieței;
∆ referatul de necesitate;
∆ strategia anuală a achizițiilor publice (SAAP);
∆ programul anual al achizițiilor publice (PAAP);
∆ prezentarea modului de calcul al Valorii estimate;
∆ strategia de contractare – conținut;
∆ DUAE – criterii de selecție/calificare;
∆ garanții;
∆ documentația de atribuire (continuare): Caietul de sarcini;
∆ formulare și Modelul de contract;
∆ documentația de atribuire: Fișa de date;
∆ achiziția directă;
∆ instrumente și tehnici specifice de atribuire: Acordul cadru, Sistemul de achiziții dinamic (SAD),
∆ licitația electronică;
∆ formularul de integritate;
∆ obligațiile compartimentelor autorității contractante privind sprijinirea activității compartimentului intern specializat în domeniul achizițiilor, conform prevederilor legale.
Etapa de Organizare a procedurii și atribuirea contractului / acordului-cadru:
Publicarea documentației de atribuire;
Publicarea anunțului;
Clarificări privind documentația de atribuire;
Desemnarea Comisiei de evaluare, prezentarea atribuțiilor comisiei/experților;
Evaluarea ofertelor/candidaturilor;
Desemnarea câștigătorului;
Finalizarea procedurii;
Dosarul achiziției;
Etapa de Post-atribuire și de monitorizare a contractului / acordului-cadru;
Modificarea contractului;
Reguli de transparență, de comunicare și de transmitere a datelor și de evitare a conflictelor de interese;
Subcontractanți, terți susținători, asociere de operatori economici;
Oferte alternative, neconforme, inacceptabile, neadecvate;
Modalități speciale de atribuire. Acordul cadru;
Remediile și căile de atac;
Alte aplicații practice, studii de caz, discuții și teme la cererea participanților